Lirik Lagu Muka Seposen – Ukays

Siapa kata
Aku pandai bermain silap mata
Sedangkan aku macam tu juga

Buat apa engkau datang
mengetuk rumah aku
Tika ku sedang enak berlagu

Kau tuntut hutang lama
Yang aku sendiri sudah lupa tahun bila
Engkau kata bakinya masih belum diterima

Minta maaf
Aku tak boleh bagi yang engkau minta
Kerna kau sudah langgar janji kita

Banyak cantik
Apakah engkau fikir engkau cerdik
Tengoklah sekarang siapa yang terbalik

Lalu kau mereka cerita
Mengharap simpati dari orang
Kerna sejak kebelakangan
Susahnya engkau nak cari makan

Buat apa lagi kau nak komplen
Orang tahu engkau muka sposen
Nak eksyen

Siapa pun tidak boleh menahan
Peel mu macam kebudak budakan
Tengok tu mahu itu
Tengok ni mahu ini
Eee geli..

Buat apa lagi kau nak komplen
Orang tahu engkau muka sposen
Nak eksyen

Siapa pun tidak boleh menahan
Peel mu macam kebudak budakan
Tengok tu mahu itu
Tengok ni mahu ini
Eee geli..

Minta maaf
Aku tak boleh bagi yang engkau minta
Kerna kau sudah langgar janji kita

Banyak cantik
Apakah engkau fikir engkau cerdik
Tengoklah sekarang siapa yang terbalik

Kumpulan Lirik Lagu Ukays